
Problem 1:
Uszkodziłem plastiki trzymające w laptopie. Serwis przyjechał do mnie i serwisant wymienił płytę główną w ciągu 15 minut, w zasadzie moja firma nie odczuła czasu naprawy jak i kosztów i od tamtej pory w mojej firmie są same Dell-e
Problem 2 - obecny gdzie serwis Dell już niżej upaść nie mógł, nie wiem kogo oni pozatrudniali, ale do profesjonalizmu im daleko.
Problem polega na wyświetleniu obrazu przez Latitude 5510 z grafiką Intel UHD 620 w rozdzielczości 3440x1440 (21:9), wyświetla w formacie 16:9.
Odpowiedzi serwisu:
- dostałem linka jak się zmienia rozdzielczość w win 10, uświadomiłem panią że nie mam dostępnej mnie rozdzielczości na liście.
- aktualizacja biosu i sterowników - zrobione
- kazali wymienić kabel, więc kupiłem HDMI z półki premium,
- i teraz hit serwis stwierdza że ten komputer może maks wyświetlić 1920x1080, więc uświadomiłem serwis że to jest rozdzielczość matrycy w laptopie a nie maksymalna rozdzielczość z jaką pracuje UHD620
- i kolejny hit odpowiedź serwisu "komputer pracuje prawidłowo" i odwal się kliencie, serwisu nie wyślemy, temat zamknięty. Szok i niedowierzanie.
Teraz powinienem oddać komputer do dowolnego serwisu, żeby usunęli usterkę i wystawić fakturę do dell-a.