Jak to jest z gwarancją ?

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
ar
arecki
Posty: 2
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:07

Jak to jest z gwarancją ?

Postautor: arecki » 27 paź 2010, 18:26

Witam wszystkich forumowiczów, jestem "świeżakiem" na forum i mam jak dla mnie nurtujące mnie pytanie a mianowicie Jaką mam gwarancję na lapka?. Pytanie wyda wam się napewno dziwne ale przy zakupie (sklep EuroAGD - internet) nie otrzymałem żadnej gwarancji "papierowej" a na stronie Dell nie bardzo mogę się połapać i jak to sprawdzić.
Jak możecie coś "podsunąć" to z góry dziękuję.


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 676
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Kontaktowanie:

Re: Jak to jest z gwarancją ?

Postautor: DELLMania » 02 lis 2010, 12:25

Każdy laptop Dell ma service tag. Na tej podstawie możesz zobaczyć jaka masz gwarancję.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Obsługa informatyczna firm. IT Company
or
orzelek
Posty: 2
Rejestracja: 30 lis 2010, 16:12

Re: Jak to jest z gwarancją ?

Postautor: orzelek » 30 lis 2010, 16:20

Witam serdecznie
Miesiac temu kupilam Dell Inspiron za granica( dokladnie na Cyprze). Dostalam rachunek ze sklepu komputerowego ( na ktorym nakleili prostokat z wydrukowanym napisem:

Dell Inspiron M5010 Lotus Pink Notebook s/n: FOSHHL1
3 year hardware warranty -AK 12005551

Czy jak wroce do Polski i komp bedzie potrzebowal serwisu to ten dowod zakupu wystarczy ??

Z gory dziekuje i pozdrawiam


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 676
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Kontaktowanie:

Re: Jak to jest z gwarancją ?

Postautor: DELLMania » 30 lis 2010, 22:33

Tak, ale musisz zgłosić zmianę miejsca sprzętu. Zgłasza się to dzwoniąc na serwis Dell.


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Obsługa informatyczna firm. IT Company

Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]