Drukarka Dell 1600

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
do
donki
Posty: 1
Rejestracja: 05 maja 2011, 09:27

Drukarka Dell 1600

Postautor: donki » 05 maja 2011, 09:35

Witam,

po zmianie tonera (toner oryginalny) mam problem z komunikacją komputera stacjonarnego z drukarką. Podczas drukowania jakiegokolwiek dokumentu drukuje mi następujący błąd:

INTERNAL ERROR - FALSE

POSITION: 0X164050 (1658256)

SYSTEM: H6FW/xl_image

LINE: 476

VERSION: QPDL 1.24 02-27-2004


Próbowałem deinstalacji i ponownej instalacji sterowników, niestety bez zmian. Wcześniej podpowiedziano mi, żebym w drukarce wykonał clear all settings w menu - maintanance. Po powyższych operacjach stary toner - drukuje mi ten sam błąd, zatem wydaje mi się, że to kwestia braku komunikacji między komputerem a drukarką.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]