Dell VostroV13 - nie widzi dysków

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
wa
wasaki
Posty: 1
Rejestracja: 14 sty 2015, 20:17

Dell VostroV13 - nie widzi dysków

Postautor: wasaki » 14 sty 2015, 20:35

Witam serdecznie

Mam problem z dell vostro v13. Jakiś czas temu przestał się uruchamiać w ogóle. Zaniosłem sprzęt do lokalnego serwisu. Coś tam zrobili i powiedzieli że jak wymienię dysk to wszystko będzie super chodził. Niby po ich naprawie zaczą się odpalać ale faktycznie nie widział systemu. Po jakimś czasie kupiłem dysk i zamontowałem. Jednak nic to nie zmieniło. Dysk jest nie widoczny w Biosie, a w czasie testu pokazuje że coś z nim nie tam. Oba dyski(stary i nowy) są jednak widoczne w zwykłym kompie, a na stary mam nawet wszystkie dane. I tu mam zapytanie. Gdzieś doczytałem że może być uszkodzony konektor dysku. Przesyłam zdjęcia taśmy do dysku. Nie wiem czy czasem serwis nie dolutował tych 2 widocznych drucików do niego. Poza tym na całej długości taśmy jest jakby rozcięcie czy wypalona ścieżka. Czy może być to jakaś metoda naprawy? Macie jakieś propozycję jak go reanimować?

http://scr.hu/2f59/1tam6
http://scr.hu/2f59/t3qcp
http://scr.hu/2f59/sv065
http://scr.hu/2f59/x8pa6


Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Krzysztof


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika