Dell Optiplex 9020 aio problem

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
kr
krakesik
Posty: 1
Rejestracja: 03 kwie 2022, 21:51

Dell Optiplex 9020 aio problem

Postautor: krakesik » 03 kwie 2022, 22:17

Witam, szukam pomocy w doprowadzeniu do porządku mojego dell'a.

Urządzenie cały czas po włączeniu - rusza, wiatraki się zakręca na 2-3 sekundy, następuje wyłączenie i automatycznie operacja się powtarza. Nic się nie pojawia na ekranie.
Sprawdziłem dysk ( wymieniłem na nowy ), wymieniono ram, sprawdziłem bo posiadam drugi zasilacz co tez nie dało żadnego efektu.
Pozwoliłem sobie za pomocą baterii jak i zworki zresetować bios, bez zmian.
Komputer ruszył po zmianie zworki z pinów opisanych jako e49 na e50 (service mode ) i dopiero tu po komunikacie i alercie jak i późniejszym wciśnięciu f1 system stary jak i nowo postawiony ładują się i komputer pracuje normalnie.
Jeśli zrobię diagnostykę w czasie ustawienia zworki na e50 (bo tylko tu jak wspominałem coś można zrobić ) to z miejsca dostaje błąd kabli dalej opisany jako jumper.
Wgrałem nowy bios zaciągnięty ze strony producenta (jak dobrze pamietam A20) jednak podczas instalacji dostaje komunikat o nieudanej instalacji intel management engine. Jeśli ze strony Dell;a próbuje zainstalować sam sterownik do tegoż ME również dostaje błąd i informacje o nie udanej próbie instalacji.

Myślę ze dosyć ciekawy przypadek i z chęcią poczytałbym Państwa sugesti w tej sprawie.

Pozdrawiam.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika