DELL LATITUDE E6410

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
ba
bartknop
Posty: 2
Rejestracja: 13 mar 2013, 15:05

DELL LATITUDE E6410

Postautor: bartknop » 13 mar 2013, 15:20

Witam Wszystkich,
Odrazu zaznacze ze nie jestem PIENIACZEM :)

Za duzo czasu poswiecam na wlasna prace i staram sie szanowac prace innych ale tez chcialbym aby i mnie tak traktowano.

Dobra od poczatku. Posiadam dwa takie same LATITUDE E6410, kupione w tym samym czasie i dokladnie w takiej samej konfiguracji. Dluga gwarancja i do tej pory swietny serwis. Jednak ostatnim razem gdy serwisant wymienial chlodzenie w laptopach w rozmowie wyszlo ze ida zmiany.........
Oj przyszly...... na matrycy w laptopie zony nie "swiecilo" kilka pixeli, nie przeszkadzalo to w niczym ale serwisant powiedzial zeby jeszcze chwile poczekac i w koncu to zglosic jak bedzie wiecej pixeli. Przyszedl sadny dzien, zona otwiera laptopa a tu pyk, 30% ekranu sie nie siweci! Sam z siebie odmowil wspolpracy, no co zrobic - SHIT HAPPENS. Dzwonie do serwisu, zdaje relacje co i jak, czyli jak zwykle a tu pan do mnie ze mam zrobic diagnostyke i jeszcze zdjecie podeslac jak wyglada matryca. No dobra, opisalem w mailu co i jak, wyslalem zdjecie a tu odpowiedz:

"Witam,

Dziekuje za maila, na zdjeciach wyraznie jest widoczna uszkodzona mechanicznie matryca.
Urzadzenie moglo zostac np przygniecione gdy bylo zamkniete lub zostala zamknieta matryca z dowolonym objektem na klawiaturze.
Niestety taka usterka nie jest objeta gwarancja.

pozdrawiam serdecznie/ best regards
Rafał Z........
Tech Support Specialist
Dell| Tech Support
office +48 22 57 95 700
...............@dell.com"

Sie pytam, jak ekspert to stwierdzil i autorytatywnie odrzucil zgloszenie? Ja twierdze ze nic sie nie stalo z laptopem, nikt mechanicznie go nie uszkodzil. Jesli ramki maja za slabe i moze matryca strzelic przy otwieraniu to prosze cos z tym zrobic. Domyslam sie ze to bardzo zadki przypadek, ale jednak przypadek, nie tak sie zachowuje wzorowy serwis..........

Oczywiscie na moja odpowiedz na maila nie uzyskalem odpowiedzi, w zwiazku z tym, zamierzam serwisowi zrobic "reklame".

Pozdrawiam
Bartosz


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]