DELL INSPIRION FAIL HARD DRIVE

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
ba
bartossi
Posty: 1
Rejestracja: 07 cze 2015, 13:10

DELL INSPIRION FAIL HARD DRIVE

Postautor: bartossi » 07 cze 2015, 13:15

Witam!
W dniu dzisiejszym inspirion 3537 zaczął strasznie mulić więc odpaliłem test pod F12 przed odpaleniem się systemu. Ukazało mi się takie coś: FAIL PSA V4228 Error 2000:0142. Hard Drive 0 - S/N S314J90D947356, short self test unsuccesful. :shock: Pytanie, dysk do wymiany?
Pozdrawiam


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: DELL INSPIRION FAIL HARD DRIVE

Postautor: MarekatDell » 07 cze 2015, 22:30

Witaj,
Niestety, ale muszę stwierdzić uszkodzenie dysku twardego. Przy takim błędzie jest HDD zawsze wymieniany na nowy.
Wyślij mi w prywatnej wiadomości numer Service Tag urządzenia i przyjrzę się tej sprawie.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]