Buczenie wiatraczka, charczący głośnik i dodanie ramu.

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Au
Autsajder
Posty: 6
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:23

Buczenie wiatraczka, charczący głośnik i dodanie ramu.

Postautor: Autsajder » 01 lut 2013, 17:04

Witam.
W moim Vostro 3550 zaczął buczeć wiatraczek w układzie chłodzenia, charczy mi również głośnik. Wiatrak buczy tylko jezeli laptop stoi na rownym podłożu, jezeli trzymam go w rekach lub uniose z jednej strony do góry problem ten nie wystepuje. Nie zauważyłem znacznej różnicy w chlodzeniu laptopa lecz jest to irytujące (procek 57 st dysk 50) Mam gwarancje NBD (a nawet dwie) jeszcze aktywne i CAR juz nie aktywna(dlaczego?)

W następnym dniu roboczym Dell 2011-12-22 2015-02-22
W następnym dniu roboczym Dell 2011-12-22 2014-12-22
CAR Dell 2011-12-22 2012-12-22

Co w takiej sytuacji robic? Dzwonic do serwisu? A co w przypadku kiedy chce dołożyć ram? moge Odkręcic plastikową obudowe na dole?

Pozdrawiam :)


edycja: wiatrak o cos obciera, po zakonczonej pracy momentalnie sie zatrzymuje


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]