Boot/bcd

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
Ma
Mayteck
Posty: 1
Rejestracja: 23 lip 2013, 22:47

Boot/bcd

Postautor: Mayteck » 23 lip 2013, 23:05

Dokładnie. Widziałem mnóstwo sposobów na rozwiązanie tego problemu, ale nie działają. Nie mogę nawet zrobić bootowalnego pendrive'a z windą siódmą z poziomu innego komputera.

A problem polega na wyświetlaniu informacji przy włączaniu systemu:

Windows has encountered a problem communicating a device connected to your computer.

This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use,
[co jest oczywistą bzdurą bo wszystkie sloty są puste i czyste], or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing. make sure any removable storrage is properly connected and then restart your computer.

[I tu moja ulubiona kwestia:] If you continue to receive this error message, contact the hardware manufacturer.

File: \Boot\BCD
Status: 0xc00000e9
Info: An unexpected I/0 error has occured.


Dodam, że inne systemy (takie jak Linux Ubuntu 10.10 czy Mini Windows Xp) działają bez zarzutu. Na miarę swoich możliwości.


Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]