DELL XPS 12 nie włącza sie, miga podświetlenie klawiatury

Problemy związane z: Laptop Dell XPS
ju
julsan
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:49

DELL XPS 12 nie włącza sie, miga podświetlenie klawiatury

Postautor: julsan » 20 lut 2016, 09:52

Witam serdecznie
Prosiłbym o pomoc w sprawie mojego laptopa. Sprzęt nie włącza się w ogóle, jedyny znak to klawiatura się podświetla na chwilę i gaśnie (tak symptom powtarza się cyklicznie parę razy) wraz z przyciskiem "power" po czym gaśnie. Dodam, że komputer działał normalnie i podczas restartu (po zainstalowaniu programu) już nie wstał.
Sprawa dotyczy DELL XPS 12 9Q23
Bardzo będę wdzięczny za wskazówki co z tym fantem zrobić.
Pozdrawiam


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: DELL XPS 12 nie włącza sie, miga podświetlenie klawiatur

Postautor: piotr_solek » 20 lut 2016, 15:55

Bateria rozładowana?:) A co to za program instalowałeś?


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
ju
julsan
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:49

Re: DELL XPS 12 nie włącza sie, miga podświetlenie klawiatur

Postautor: julsan » 20 lut 2016, 20:20

Niestety nie. I na zasilaczu i na baterii jest to samo. Podłożyłem drugą baterię (oczywiście taką samą ) i jest to samo. Tutaj muszę dodać, że kupiłem go z komunikatem "brak baterii", po rozkręceniu okazało się iż bateria była odpięta.
Nowe objawy. Odłączyłem baterię i po parunastu / parudziesięciu próbach włączenia komp wstał na zasilaczu.
Postanowiłem podpiąć znów baterię i w tym momencie jest tak, że za pierwszym razem znów zaświeciła się klawiatura (oczywiście laptop nie wstał) i po paru razach zgasł. Ponowne próby wyglądają tak, że podświetla się tylko przycisk włączenia na około 8 sek i gaśnie. Żadnych innych objawów nie ma.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: DELL XPS 12 nie włącza sie, miga podświetlenie klawiatur

Postautor: piotr_solek » 20 lut 2016, 20:49

julsan pisze: Odłączyłem baterię i po parunastu / parudziesięciu próbach włączenia komp wstał na zasilaczu.
Jeśli laptop działa na samym zasilaniu to zrób testy diagnostyczne.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
ju
julsan
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:49

Re: DELL XPS 12 nie włącza sie, miga podświetlenie klawiatur

Postautor: julsan » 21 lut 2016, 07:05

Najnowsze dociekania wyglądają następująco. Pożyczyłem od kolegi takiego samego laptopa i wyjąłem z niego baterię (oczywiście za jego zgodą :) ). Bateria jak i cały komputer w pełni sprawna. Po przełożeniu pierwszą reakcją było podświetlenie klawiatury, przekręcenie wentylatorem po czym klawiatura zgasła i zapaliła się jeszcze dwukrotnie i już. Koniec.
Teraz po włączeniu zapala się tylko przycisk power na 8 sek i gaśnie. Żadnej innej reakcji nie ma.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: DELL XPS 12 nie włącza sie, miga podświetlenie klawiatur

Postautor: piotr_solek » 21 lut 2016, 19:32

To nie są objawy, które da się na tym forum rozwiązać. Serwis albo bardziej zaawansowane forum-techniczne, które pomoże wykonać podstawowe pomiary?


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: DELL XPS 12 nie włącza sie, miga podświetlenie klawiatur

Postautor: MarekatDell » 24 lut 2016, 15:12

Jeśli system jest wciąż na gwarancji to popieram radę użytkownika piotr_solek. Kontakt ze wsparciem technicznym w celu przeprowadzenia naprawy w serwisie będzie tutaj najlepszym wyjściem.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell XPS”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]