Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Wszystkie sprawy związane z Windows 7 - Forum Windows 7.
in
inspektor
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2015, 09:19

Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: inspektor » 10 sty 2015, 10:31

Przy pierwszym instalowaniu oprogramowania na nowym E7440 wykupiłem od razu program Dell Backup and Recovery Premium. Niestety, żadna próba wykonania kopii systemu na zewnętrznym dysku USB nie powidła się, gdyż program nie widzi dysku (windows nie ma z tym problemu). Na stronie Dell nie znalazłem nic na ten temat, a kontakt z suportem jest marny.
Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem?


LATITTUDE E7410, Windows 7 64bit
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: MarekatDell » 22 sty 2015, 15:13

Jaką wersję aplikacji DBaR posiadasz?
Co to za model dysku?


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell
Bo
Bodek
Posty: 4
Rejestracja: 16 lut 2016, 23:05

Re: Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: Bodek » 16 lut 2016, 23:17

Czy może coś się wyjaśniło w tej sprawie ? = mam identyczny problem na "Latitude E5550", a suport DELL-a nie reaguje na zgłoszenie?


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: piotr_solek » 17 lut 2016, 12:18

Nie ma się co dziwić. Nie ma identycznego problemu. Nikt z was nie napisał podstawowych kwestii jak: wersja OS (fabryczna czy "nowa" instalacja) , wersja DBaR, model, pojemność nośnika na który chcecie zgrać kopię już nie wspomnę o załączeniu zdjęć na potwierdzenie..
Wpisywaliscie w wyszukiwarkę wasz "problem"?


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Bo
Bodek
Posty: 4
Rejestracja: 16 lut 2016, 23:05

Re: Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: Bodek » 17 lut 2016, 13:26

Identyczny w sensie, że DBAR nie widzi dysków zewn. USB (próbowałem już trzech, każdy 1 TB). Program robi bez problemu tylko "nośnik przywracania obrazu fabrycznego" (wtedy jeszcze widzi dysk zewn.), natomiast przy próbie wykonania aktualnej kopii/obrazu systemu na tym samym dysku zewn. daje komunikat: "Wybranego nośnika nie można używać do odzyskiwania" (DBRM-fabr.jpg). Po podłączeniu innego (świeżo sformatowanego) dysku zewn. program go nie widzi (DBRM-brak_lok.jpg), dopóki nie zrobi się kolejnego obrazu fabrycznego, ale w następnym kroku znowu to samo, czyli brak możliwości zrobienia aktualnej kopii/obrazu.
Laptop to E5550 (kupiony w ubiegłym tygodniu) z fabrycznie zainstalowanym Win7pro64bit; wersja "DBAR Premium" to: 1.9.2.8; podłączane dyski 1 TB to: "WD My Passport", "WD Elements" i "Seagate Backup Plus".
Frustrujące jest też to, że na identycznym laptopie (ten sam model, system i DBAR + ten sam sprzedawca) kupionym miesiąc wcześniej wszystko działało bez zarzutu.
Szczegółowy opis przesłałem do suportu DELL-a w piątek - brak odpowiedzi do dziś.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: piotr_solek » 17 lut 2016, 19:44

A program został poprawnie skonfigurowany? Był instalowany przez ciebie czy tam skąd był kupowany? Ja bym go odinstalował i zainstalował raz jeszcze pozwalając na utworzenie partycji recovery i innych składników potrzebnych do poprawnego działania.
Mam model e5440.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Bo
Bodek
Posty: 4
Rejestracja: 16 lut 2016, 23:05

Re: Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: Bodek » 17 lut 2016, 20:13

Program był zainstalowany w wersji BASIC, ja tylko dokupiłem PREMIUM (+ program zaktualizował się z wersji 1.7.5.60 do 1.9.2.8).
Z reinstalacją na razie się wstrzymuję, bo:
#1. Nie mam do końca pewności, czy nie ucieknie mi licencja PREMIUM;
#2. Czytając różne posty na ten temat, mam obawy że reinstalacja DBaR spowoduje utworzenie kolejnej partycji RECOVERY (ktoś pisał, że po 6 reinstalacjach miał ich 6 ...???).
Póki co dzisiaj jeszcze raz wysłałem zgłoszenie do suportu DELL-a - tym razem został nadany sprawie numer zgłoszenia = może coś z tego wyniknie...


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: piotr_solek » 17 lut 2016, 22:13

Do premium jest klucz, co nie? Napisz na priv do MarekatDell to może cię naprowadzi. Program musi być poprawnie zainstalowany by mógł w pełni działać.


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Bo
Bodek
Posty: 4
Rejestracja: 16 lut 2016, 23:05

Re: Dell Backup and Recovery Premium - nie widzi dysku USB

Postautor: Bodek » 22 lut 2016, 22:35

Pomogło odinstalowanie DBaR, a potem ponowna instalacja i sformatowanie zewn. dysku USB = teraz wszystko działa bez zarzutu. Licencja Premium pozostała (jest przypisana do płyty).


Wróć do „Laptopy Dell i Windows 7”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika