Witam
mam laptopa Dell Vostro 1014. Mam problem z rzędem klawiszy: 8 i k ,
to może być spowodowane tym, że coś mi wpadło pod klawiaturę czy raczej jest to problem techniczny?
pozdrawiam,
kavior
Vostro 1014 - problemy z klawiszami
-
Sl
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 paź 2011, 22:06
Re: Vostro 1014 - problemy z klawiszami
ale moze troche rozwin, bo stwierdenie " mam problem" niewiele nam mowi...
-
ka
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 lis 2011, 19:43
Re: Vostro 1014 - problemy z klawiszami
hmmm w sumie racja błąd z mojej strony. Rozwijam więc - zazwyczaj, że wymienione klawisze działają, ale są momenty, kiedy nie chcą działac - ale jak nie działa na przykład 8, to wtedy nie działa zaden klawisz wymieniony przeze mnie, czyli ten z tego rządka. Na pewno więcej informacji podam pozniej, bo to laptop laty. z tego co wiem zaczęło go to denerwować i używa czasem klawiatury ekranowej.
pozdro
pozdro
-
Sl
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 paź 2011, 22:06
Re: Vostro 1014 - problemy z klawiszami
ciezko stwierdzic co to moze byc, wydaje mi sie ze zostaje ci wymiana klawiatury. Sprawdz jeszcze czy przypadkiem tasma sie nie wypiela.
-
ka
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 lis 2011, 19:43
Re: Vostro 1014 - problemy z klawiszami
dzieki za odpowiedz.
jest tylko jeden problem: laptopa nie mozna rozbierac, bo to jest taty z firmy. po prostu chcial sie tylko upewnić, czy to coś wpadło pod klawiaturę czy coś jest z nią nie tak.
pzdr
jest tylko jeden problem: laptopa nie mozna rozbierac, bo to jest taty z firmy. po prostu chcial sie tylko upewnić, czy to coś wpadło pod klawiaturę czy coś jest z nią nie tak.
pzdr
-
Kr
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 lis 2011, 21:18
Re: Vostro 1014 - problemy z klawiszami
Witam.
Przede wszystkim - możesz spróbować przeczyścić klawiaturę sprzężonym powietrzem, ale tylko i wyłącznie pod kątem 45 stopni. Po drugie - uruchom test 32 bit i wybierz z niego test klawiatury. Jeśli przejdzie poprawnie, to znaczy, iż jest ok. Po trzecie - jeśli masz możliwość, podłącz klawiaturę zewnętrzną USB i sprawdź, czy niedziałające u Ciebie klawisze, odpowiadają na klawiaturze zewnętrznej. Jest mało prawdopodobne, aby taśma odpięła się sama z siebie. Jeśli wszystkie kroki zawiodą, skontaktuj się z nami.
Pozdrawiam.
P.S.
Vostro to linia biznesowa, więc pewnie przysługuje na niego gwarancja NBD.
Przede wszystkim - możesz spróbować przeczyścić klawiaturę sprzężonym powietrzem, ale tylko i wyłącznie pod kątem 45 stopni. Po drugie - uruchom test 32 bit i wybierz z niego test klawiatury. Jeśli przejdzie poprawnie, to znaczy, iż jest ok. Po trzecie - jeśli masz możliwość, podłącz klawiaturę zewnętrzną USB i sprawdź, czy niedziałające u Ciebie klawisze, odpowiadają na klawiaturze zewnętrznej. Jest mało prawdopodobne, aby taśma odpięła się sama z siebie. Jeśli wszystkie kroki zawiodą, skontaktuj się z nami.
Pozdrawiam.
P.S.
Vostro to linia biznesowa, więc pewnie przysługuje na niego gwarancja NBD.
Technical Support Senior Specialist @ Dell Inc.
-
ka
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 lis 2011, 19:43
Re: Vostro 1014 - problemy z klawiszami
ok, to tak: nie mam raczej tego test 32 (zgodnie z tym: http://support.dell.com/support/edocs/s ... tm#1168446), bo nie mam czegoś takiego jak Boot to Utility Partition. A płyt żadnych nie mam. Nie wiem czy tam trzeba coś instalować później czy nie, ale u taty na laptopie jest zabronione instalowanie wszelkich programów (może to tylko zrobić jego informatyk jak tata jest podpięty pod Internet w firmie). I jeszcze jedna sprawa: nawet jeśli jest gwarancja NBD, to i tak to u taty nie zadziała - za dużo poufnych danych na laptopie i za dużo do stracenia.
pozdrawiam
pozdrawiam
-
Kr
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 lis 2011, 21:18
Re: Vostro 1014 - problemy z klawiszami
Witam ponownie. Odpowiadając na Twoje pytanie - program diagnostyczny Dell 32-bit można bezpośrednio ściągnąć z naszej strony internetowej na dysk flash i z tego dysku należy uruchomić komputer (oczywiście po wcześniejszej zmianie sekwencji boot'owania w BIOS-ie). Program ten nie ma nic do rzeczy, jeżeli chodzi o jakiekolwiek dane znajdujące się na dysku twardym. Jego zadaniem jest tylko i wyłącznie sprawdzenie poszczególnych komponentów laptopa pod kątem ich prawidłowej funkcjonalności. Druga sprawa - gwarancja NBD - jak chyba sam wiesz, oznacza, iż od dnia zgłoszenia, w ciągu 24 godzin skontaktuje się technik, który dokładnie umówi się na serwis laptopa (w zależności od dostępności danych części). W tym przypadku wymiana klawiatury w laptopie Twojego taty nijak ma się do danych zawartych na dysku twardym. Jej wymiana powinna zająć technikowi niecałe 10-15 min., a Twój tata może być przy niej i patrzeć osobie, która będzie wykonywać naprawę na ręce - więc proszę być spokojnym. Poza tym polityka naszej firmy zabrania nam ingerencji w dane, które znajdują się na dyskach twardych naszych Klientów. Myślę więc, że sensownym rozwiązaniem będzie zadzwonienie do nas, umówienie technika i ostateczne wyeliminowanie usterki
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Technical Support Senior Specialist @ Dell Inc.
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]