Studio 1535 - blokuje się

Problemy związane z: Laptop Dell Studio
ve
ver1535
Posty: 1
Rejestracja: 05 gru 2010, 19:56

Studio 1535 - blokuje się

Postautor: ver1535 » 05 gru 2010, 20:09

Witam ...

Od jakiegoś czasu mam dziwny problem z Dell Studio 1535.

Czasami na ekranie pojawiają się krzaki - komputer się zawiesza i kompletnie blokuje. Nie da się go ponownie włączyć.

Nie zawsze ale czasami sygnalizują coś diody "głośniczki" .. tzn. mute oraz (-) świecą na stałe a (+) miga .. po kilku sekundach laptop się wyłącza. Aku jest 100% naładowane. Jak się uda komputer włączyć to pokazuje czas pracy 2,5 h.

Dopiero po otwarciu obudowy i wyjęciu oraz ponownym włożeniu kości pamięci laptop da się normalnie włączyć.

Ten sam efekt jest jak się laptop rozładuje podczas pracy na baterii. Nie da się go ponownie włączyć bez wyjęcia i włożenia kości pamięci.

Mam 3GB (2 + 1) .. to samo się dzieje jak są włożone obie juz jedna z nich - obojętnie która. Jak się zablokuje to dopiero wymiana pamięci pozwala uruchomić komputer.

Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem ?

Znacie jakies sposoby diagnostyki ?

Pozdrawiam

Sławek


Awatar użytkownika
DELLMania
Dellmania Admin
Posty: 676
Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
Kontaktowanie:

Re: Studio 1535 - blokuje się

Postautor: DELLMania » 06 gru 2010, 11:22

Na płycie powinieneś mieć program diagnostyczny.

Program diagnostyczny Dell Diagnostics umożliwia:

* Przeprowadzenie ekspresowych, rozbudowanych lub niestandardowych testów jednego lub wszystkich urządzeń

* Wybranie testu w zależności od objawów zaistniałego problemu

* Wybranie ilości powtórzeń testu

* Wyświetlenie rezultatów

* Zawieszenie wykonywania testów po wykryciu błędu

* Dostęp w trybie online do informacji zawierającej opis testów i urządzeń

* Otrzymywanie komunikatów stanu informujących o tym, czy testy zostały wykonane pomyślnie

* Otrzymywanie komunikatów o błędach, jeżeli wykryte zostały problemy

Link do pełnego opisu:
http://support.dell.com/support/edocs/s ... /diags.htm


Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.

Obsługa informatyczna firm. IT Company

Wróć do „Laptopy Dell Studio”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]