Hasło na Bios - Del Studio 1535

Problemy związane z: Laptop Dell Studio
se
sebat
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2015, 10:06

Hasło na Bios - Del Studio 1535

Postautor: sebat » 02 maja 2015, 10:13

Mam problem z hasłem na bios. Nie pamiętam jakie hasło założyłem a muszę przeinstalować system. Wyjęcie bateryjki nie pomogło. Zresetowałem tylko godzinę. Jest jakiś inny sposób na zlikwidowanie hasła. Dodam, że obecnie komputer nie bootuje mi się z płyty ani usb.


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Hasło na Bios - Del Studio 1535

Postautor: Karoolcia » 02 maja 2015, 12:43



Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
se
sebat
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2015, 10:06

Re: Hasło na Bios - Del Studio 1535

Postautor: sebat » 02 maja 2015, 16:13

Z wyjęciem baterii próbowałem. Zresetował się czas ale hasło nadal pozostało. Czytałem, że niektóre laptopy mają takie zabezpieczenie. Zworek na płycie nie odnalazłem. Numer ze zworkami raczej dotyczy komputerów stacjonarnych. Jeśli chodzi o trzeci sposób czyli aktualizację bios to nie mogę tego zrobić ponieważ komputer nie ma ustawionego bootowania z płyty ani z USB.


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Hasło na Bios - Del Studio 1535

Postautor: Karoolcia » 02 maja 2015, 19:53

Przeczytaj sobie ten wątek:
http://en.community.dell.com/support-fo ... t/19495801
Wiem, że po angielsku ale po polsku nie mogłam nigdzie znaleźć ;)


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Hasło na Bios - Del Studio 1535

Postautor: MarekatDell » 03 maja 2015, 21:19

Witaj,

zadzwoń do naszego wydziału wsparcia pozagwarancyjnego (Pon-Pt 8:00 - 17:00), gdzie tam na pewno uzyskasz pomoc w tej sprawie.
Potrzebny Ci jest ale dowód zakupu komputera. Numer telefonu - 022 5795 700


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Studio”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika