Hasło na Bios - Del Studio 1535
-
se
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 maja 2015, 10:06
Hasło na Bios - Del Studio 1535
Mam problem z hasłem na bios. Nie pamiętam jakie hasło założyłem a muszę przeinstalować system. Wyjęcie bateryjki nie pomogło. Zresetowałem tylko godzinę. Jest jakiś inny sposób na zlikwidowanie hasła. Dodam, że obecnie komputer nie bootuje mi się z płyty ani usb.
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: Hasło na Bios - Del Studio 1535
A próbowałeś tymi sposobami?
http://forum.dobreprogramy.pl/resetowan ... j-t220435/
http://forum.dobreprogramy.pl/resetowan ... j-t220435/
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
-
se
- Posty: 2
- Rejestracja: 02 maja 2015, 10:06
Re: Hasło na Bios - Del Studio 1535
Z wyjęciem baterii próbowałem. Zresetował się czas ale hasło nadal pozostało. Czytałem, że niektóre laptopy mają takie zabezpieczenie. Zworek na płycie nie odnalazłem. Numer ze zworkami raczej dotyczy komputerów stacjonarnych. Jeśli chodzi o trzeci sposób czyli aktualizację bios to nie mogę tego zrobić ponieważ komputer nie ma ustawionego bootowania z płyty ani z USB.
-
Ka
- Dellmania SuperUser
- Posty: 262
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20
Re: Hasło na Bios - Del Studio 1535
Przeczytaj sobie ten wątek:
http://en.community.dell.com/support-fo ... t/19495801
Wiem, że po angielsku ale po polsku nie mogłam nigdzie znaleźć
http://en.community.dell.com/support-fo ... t/19495801
Wiem, że po angielsku ale po polsku nie mogłam nigdzie znaleźć
Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Hasło na Bios - Del Studio 1535
Witaj,
zadzwoń do naszego wydziału wsparcia pozagwarancyjnego (Pon-Pt 8:00 - 17:00), gdzie tam na pewno uzyskasz pomoc w tej sprawie.
Potrzebny Ci jest ale dowód zakupu komputera. Numer telefonu - 022 5795 700
zadzwoń do naszego wydziału wsparcia pozagwarancyjnego (Pon-Pt 8:00 - 17:00), gdzie tam na pewno uzyskasz pomoc w tej sprawie.
Potrzebny Ci jest ale dowód zakupu komputera. Numer telefonu - 022 5795 700
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika