Witam
Mam kolejny dziwny problem ze swoim DELL Precision M6600 któregoś dnia po włączeniu laptopa system nie widzi kamerki ani mikrofonu. Wcześniej wszystko działało i było dobrze. Laptop ani nie upadł ani nic się z nim nie stało. W Biosie kamerka włączona. Próbowałem uruchomić test diagnostyczny ale zatrzymuje się w momencie zainstalowania Dell system detect. Wcześniej kamerka była widoczna w menu start urządzenia i drukarki. Teraz jej nie ma jakieś pomysły?
Problem z kamerką
-
Ma
- Dellmania User
- Posty: 64
- Rejestracja: 22 sty 2014, 15:32
Re: Problem z kamerką
Witam
DELL-a M6600 i co się z nim dzieje mozna sprawdzić Testem Diagnostycznym PSA-ePSA. Jak uruchomić test diagnostyczny. Po włączeniu Laptopa i pokazaniu się loga DELL wciskasz klawisz F12 pojawi się lista, z listy wybierasz Diagnostisc pojawi się lista komponentów Laptopa i zacznie się test - jak na pokazanym filmie :
ePSA Pre boot system - https://www.youtube.com/watch?v=6WcXx_5H2bM
Podczas testu może się pojawić komunikat o błędzie tzw. Kod identyfikacyjny, który można odczytać w tabeli o nazwie :
" Tabela referencyjna różnych możliwych kodów błędów " - http://www.dell.com/support/article/pl/ ... N288966/PL
Jak test przejdzie pomyślnie (pozytywnie) należy szukać problemu z oprogramowaniem np. zacząć od naprawy plików na dysku Uruchom >cmd i w oknie wpisac chkdsk /f potwierdzić "T" można również przeinstalować sterowniki od Camery.
Pozdrawiam Max*
DELL-a M6600 i co się z nim dzieje mozna sprawdzić Testem Diagnostycznym PSA-ePSA. Jak uruchomić test diagnostyczny. Po włączeniu Laptopa i pokazaniu się loga DELL wciskasz klawisz F12 pojawi się lista, z listy wybierasz Diagnostisc pojawi się lista komponentów Laptopa i zacznie się test - jak na pokazanym filmie :
ePSA Pre boot system - https://www.youtube.com/watch?v=6WcXx_5H2bM
Podczas testu może się pojawić komunikat o błędzie tzw. Kod identyfikacyjny, który można odczytać w tabeli o nazwie :
" Tabela referencyjna różnych możliwych kodów błędów " - http://www.dell.com/support/article/pl/ ... N288966/PL
Jak test przejdzie pomyślnie (pozytywnie) należy szukać problemu z oprogramowaniem np. zacząć od naprawy plików na dysku Uruchom >cmd i w oknie wpisac chkdsk /f potwierdzić "T" można również przeinstalować sterowniki od Camery.
Pozdrawiam Max*
Wróć do „Laptopy Dell Precision”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]