Witam, posiadam laptopa z windows 8 i mam problemy a mianowicie często są bluescreeny i jest na nich coś takiego jak CRITICAL PROCESSED DIED czy jakoś tak albo KERNEL DATA... dalej nie pamiętam. Oprócz tego często sie zawiesza i czasami długo reaguje. Problemy pojawiły się na 7 gdyż zmieniłem po pewnym czasie z 8, myślałem, że po powrocie na 8 problemy ustaną. Przy instalacji 8 prosiło mnie o zmiane tablicy dysku na GPT czy jakoś tak zrobiłem to przez diskparta. Czy to może być powód tego problemu? Jeśli nie podsuńcie jakieś propozycje
zdjęcie z info o dysku z diskparta
http://iv.pl/images/29472194283984012791.png
Problemy z wyłączaniem
-
pa
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 mar 2014, 15:30
Re: Problemy z wyłączaniem
zrob test diagnostyczny przy uruchomieniu kompa wcisnij F12, wybierz Diagnostics, jesli wywali ci na dysk blad 142 lub 151 to bedziesz wiedzial co to
-
ba
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 lut 2014, 19:09
Re: Problemy z wyłączaniem
Też wpadłem na ten pomysł i bład 2000-0151 czyli jeden z tych który pisałeś. Wiesz co on oznacza?
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Problemy z wyłączaniem
1.Wejdź do biosu (F2) i sprawdź czy dysk jest w nim widoczny (pozycja Fixed HDD)
2.Jeśli nie jest, a masz dobry dostęp do dysku, odłącz go i podłącz ponownie.
Jeśli po tych operacjach dysk nie będzie widoczny w BIOSie - serwis i wymiana dysku. Jeśli jednak dysk jest widoczny:
1. Usuń wszystkie partycje z dysku i stwórz nowe.
2. Spróbuj zainstalować OS.
P.S
Komendy w diskparcie masz wpisane w niewłaściwej kolejności, aby zobaczyć partycje, należy je wpisać następująco:
list disk
select disk 0
list partition
2.Jeśli nie jest, a masz dobry dostęp do dysku, odłącz go i podłącz ponownie.
Jeśli po tych operacjach dysk nie będzie widoczny w BIOSie - serwis i wymiana dysku. Jeśli jednak dysk jest widoczny:
1. Usuń wszystkie partycje z dysku i stwórz nowe.
2. Spróbuj zainstalować OS.
P.S
Komendy w diskparcie masz wpisane w niewłaściwej kolejności, aby zobaczyć partycje, należy je wpisać następująco:
list disk
select disk 0
list partition
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ba
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 lut 2014, 19:09
Re: Problemy z wyłączaniem
Ok, dzięki za pomoc. Ale czy rozkręcając lapka nie strace gwarancji? A tak w ogóle to jeśli jest różnica w odpalaniu laptopa mogą mi go nie przyjąć? Bo zmieniałem system na Win 7 i zmieniłem na Win 8 i uruchamia się inaczej wcześniej było logo della i kółeczko a teraz jest logo dela pasek potem logo wina i kółeczko. Jak uważacie. Oraz zauważyłem że brakuje na dolnej klapie 3 śróbek, odrazu mówie że nie rozkręcałem ani razu laptopa ani nikt inny. Moga mi zarzucić, że dysk mógł paść z mojej winy i nie przyjąć go na gwarancje?
-
ba
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 lut 2014, 19:09
Re: Problemy z wyłączaniem
Jest podany. A jaką tablice ustawić bo była Dyn a win7 chciał gtp i zmieniłem a teraz żadna nie jest zaznaczona co radzisz. Wypisz mi wszystkie komendy diskparta po kolei jakie mam zrobić bo nie chcę czegoś znowu zwalić ;/
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Problemy z wyłączaniem
Większość laptopów posiada tzw. pokrywę serwisową, która umożliwia szybki dostęp do dysku twardego. Zdjęcie jej, które zazwyczaj wiąże się z odkręceniem od jednej do kilku śrubek nie powoduje utraty gwarancji, ale uwaga - wszystko zależy od modelu laptopa. Serwis zajmuje się wymianą części, w określonych przypadkach - instalacją systemu operacyjnego dostarczonego z komputerem na nowym dysku twardym, gdy stary został wymieniony.
Serwis nie odpowiada za oprogramowanie zainstalowane przez klienta oraz jakiekolwiek zmiany w nim wprowadzone. Sprzęt nie zostanie przyjęty na serwis w celu usunięcia problemu z oprogramowaniem, dlatego najpierw należy wykonać zalecone kroki, w celu wykluczenia bądź stwierdzenia usterki podzespołów.
Jeśli dysk jest rozpoznawany w BIOS, nie istnieje potrzeba ustawiania tablic oraz bawienia się z konsolą, czego też nikt oprócz płatnego supportu nie zrobi, rozwiązaniem jest usunięcie wszystkich partycji i stworzenie nowych z poziomu instalatora systemu Windows.
Co do brakujących śrubek, gdy sprzęt trafi na serwis, wszystkie usterki mechaniczne wpływające na działanie produktu zostaną wykryte a serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej.
Serwis nie odpowiada za oprogramowanie zainstalowane przez klienta oraz jakiekolwiek zmiany w nim wprowadzone. Sprzęt nie zostanie przyjęty na serwis w celu usunięcia problemu z oprogramowaniem, dlatego najpierw należy wykonać zalecone kroki, w celu wykluczenia bądź stwierdzenia usterki podzespołów.
Jeśli dysk jest rozpoznawany w BIOS, nie istnieje potrzeba ustawiania tablic oraz bawienia się z konsolą, czego też nikt oprócz płatnego supportu nie zrobi, rozwiązaniem jest usunięcie wszystkich partycji i stworzenie nowych z poziomu instalatora systemu Windows.
Co do brakujących śrubek, gdy sprzęt trafi na serwis, wszystkie usterki mechaniczne wpływające na działanie produktu zostaną wykryte a serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ba
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 lut 2014, 19:09
Re: Problemy z wyłączaniem
Ok, ale instalując na nowo łamie gwarancje? Skąd pobrać taką wersje systemu jaką instaluje DELL?
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Problemy z wyłączaniem
Nie, ponieważ gwarancja nie dotyczy oprogramowania. System możesz zainstalować jaki chcesz, a gwarancja nadal będzie ważna. Nie ma możliwości pobrania wersji OEM. Jeśli przy zamawianiu komputera nie została zamówiona płyta z systemem operacyjnym, taką płytę możesz zakupić na infolinii i z niej przeprowadzić instalację.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ba
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 lut 2014, 19:09
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika