Dell wysłał do mnie serwisanta, który zainstalował sterowniki do karty dźwiękowej, wymienił głośniki - sytuacja bez zmian. Wysłałam laptopa do serwisu, który stwierdził "zniekształcony dźwięk oraz uszkodzone sektory na dysku" i wymienił drugi raz głośniki, płytę główną, dysk SSD.
Problem nie zniknął, więc zareklamowałam laptopa w sklepie i dali mi nowy na podstawie rękojmi. Myślałam, że koniec z problemami.
Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że drugi egzemplarz ma dokładnie ten sam problem! Jak to jest w ogóle możliwe? Czy to wada fabryczna czy ja mam wyjątkowego pecha? Czy ktoś posiada ten model i może sprawdzić, czy u niego również występuje ten problem? Porównywałam z kilkoma innymi laptopami (Dell, Toshiba, Acer) i żaden nie miał nawet najmniejszego opóźnienia.
Co mogę zrobić? Proszę o pomoc

Procesor i7-7500U, 8GB RAM, dysk SSD 256GB, Winows 10
Wklejam link do filmu, w których udało mi się uchwycić wszystko, o czym mówię. Należy oglądać ze słuchawkami lub przy dużej głośności. Na żywo jest to bardziej słyszalne.
0:02 - widać jak dźwięk reaguje dopiero po 2 sekundach od naciśnięcia przycisku
0:20 - jakieś pół dźwięku, nie wiadomo skąd
0:35 - stukot przed odtworzeniem docelowego dźwięku
https://www.youtube.com/watch?v=MQn6rJMmYi4