Brywieczór!
Przeinstalowałem ostatnio system (Win 7 64 bit) na Inspiron 15 (N5030). Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że nie działa internet po kablu. Próbowałem sterownik (Atheros AR8151 Ethernet Controller, AR8152 Ethernet Controller, v.1.0.0.43, A00) zainstalować ręcznie ale to nic nie dało. Windows przez Panel Sterowania też nie potrafi zainstalować odpowiedniego sterownika. W BIOSie NIC jest włączony (razem z PXE). Jakiś pomysł?
Ethernet - problem
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Ethernet - problem
A przed instalacją sterownika do NIC został zainstalowany DSS oraz Chipset? Karta jest widoczna w DM jako nieznane urządzenie? Próbowałeś instalować sterownik w trybie enabled a nie enabled wpxe?
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ka
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 mar 2014, 23:33
Re: Ethernet - problem
MarekatDell pisze:A przed instalacją sterownika do NIC został zainstalowany DSS oraz Chipset?
Nie wiem, w jakiej kolejności je instalowałem. Jak leci. Zainstalowałem wszystko, co mi wybrał Dell Support.
Karta jest widoczna w DM jako nieznane urządzenie?
Tak.
Próbowałeś instalować sterownik w trybie enabled a nie enabled wpxe?
Tak.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Ethernet - problem
Sterowniki do instalacji w kolejności opisanej w artykule: http://dell.to/1mkxfuK
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
ka
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 mar 2014, 23:33
Re: Ethernet - problem
Hmm, dziękuję. Spróbuję. Mam nadzieję, że pomoże.
Mam te, co są teraz wywalić czy mogę zacząć instalować "jedne na drugich" bez odinstalowywania tego, co jest?
Mam te, co są teraz wywalić czy mogę zacząć instalować "jedne na drugich" bez odinstalowywania tego, co jest?
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Ethernet - problem
Sterowniki należy zainstalować na " czystym " systemie.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]