Hej,
Jakiś czas temu kamera internetowa wbudowana w Dell Inspiron M5040 nagle przestała działać. Wcześniej wszystko ok. Gdy wchodzę na Dell Webcam Central pojawia sie komunikat "Please plug in a supported device". Próbowałam znaleźć ją w menedżerze urządzeń, miała być w "urządzeniach do obrazowania", ale w ogóle nie ma tego napisu. Wie ktoś jak można to naprawić?? :/ Z góry dziękuję za info.
Dell Inspiron M5040 problem z kamerą internetową
-
ak
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 lip 2014, 15:28
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Dell Inspiron M5040 problem z kamerą internetową
Spróbuj uruchomić kamerkę za pomocą testu dostępnego na tej: http://www.testmycam.net stronie. Test kamerki jest także dostępny tutaj: http://dell.to/1jRAnZU wystarczy wybrać odpowiednią opcję. Najlepiej będzie, jeśli wykonasz kompletną diagnostykę.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]