Dell G3 15 3590 NO - podświetlana klawiatura

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
Sh
ShuShon
Posty: 1
Rejestracja: 03 kwie 2020, 18:43

Dell G3 15 3590 NO - podświetlana klawiatura

Postautor: ShuShon » 03 kwie 2020, 18:55

Hej,

zakupiłem laptopa Dell Inspiron G3 15 3590 bez systemu.
System oryginalny zainstalowałem, sterowniki ściągnąłem i zainstalowałem z dell.com/support wyszukując laptopa po servicetagu. Sprawdziłem czy brakuje jakichś sterowników. Wszystko jest aktualne i poprawne.
Zauważyłem, że nie działa mi podświetlenie klawiatury, zadzwoniłem do supporta, który kazał zrobić aktualizację bios'a, windowsa i della a następnie w SupportAssist kazał sprawdzić czy czegoś brakuje. Wszystko jest niczego nie brakuję.
Podświetlenie nie działa nadal. Nawet przy włączaniu laptopa(nigdy nie widziałem, żeby działało)
Pani z Pomocy technicznej powiedziała, że przyśle technika i wymieni klawiaturę.
Jednak zadzwoniła dzisiaj i powiedziała, żebym zainstalował sterownik Alienware Command Center dla laptopów Alienware(ta sama płyta główna) bo tak jej polecił kolega z działu ProTechniczego :D
Ok, zainstalowałem. Klawiatura działa tylko przy uruchamianiu, ale nie działa potem. Przycisk fn+f10 nie reaguję na zapalenie klawiatury ale reaguje w programie Alienware Command Center w zakładce FX.
Ehh, nie wiem co robić dalej. Jak włączyć te podświetlenie.
Pomóżcie :<

Z góry dziękuję,
Shushon :mrgreen: :mrgreen:


pi
piotr_solek
Dellmania UltraUser
Posty: 866
Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
Kontaktowanie:

Re: Dell G3 15 3590 NO - podświetlana klawiatura

Postautor: piotr_solek » 03 kwie 2020, 22:49

Sprawdź w BIOSie opcję : Function Key Behavior. Sprawdź czy działa ci f10 (bez fn). Byc może źle jest ustawiona funkcja podświetlenia, lub koliduje z innymi ustawieniami z poziomu BIOS/UEFI.
https://www.dell.com/support/manuals/uk ... lang=en-us


Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]