Cześć,
Trafiłam tu przypadkiem szukając pomocy na stronie Della.
Mam problem z czytnikiem linii papilarnych, który po aktualizacji systemu Windows przestał mi działać. Komputer w ogóle nie widzi opcji logowania przez ten czytnik.
Czy może ktoś miał podobny problem i jest mi w stanie jakoś pomóc żeby znów go uaktywnić?
Aktualny komunikat jaki widzę brzmi "Ta opcja jest aktualnie niedostępna. Nie możemy odnaleźć skanera linii papilarnych zgodnego z funkcją rozpoznawanie linii papilarnych przez funkcję Windows Hello". Mój model to: 5593.
Pozdrawiam,
Patrycja
Czytnik linii papilarnych nie działa
-
Ge
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 gru 2020, 13:31
Re: Czytnik linii papilarnych nie działa
Cześć
Mam 5590 i ten sam problem. Pewnego dnia nie mogłam odblokować komputera czytnikiem, myślałam, ze może mam wilgotne ręce i czytnik nie wyłapuje odcisku, więc kliknęłam w odblokowanie pinem, jednak potem opcja czytnika opcja zniknęła całkowicie. Sam system w ogóle nie wykrywa czytnika.
Udało się komuś rozwiązać może to rozwiązać?
Mam 5590 i ten sam problem. Pewnego dnia nie mogłam odblokować komputera czytnikiem, myślałam, ze może mam wilgotne ręce i czytnik nie wyłapuje odcisku, więc kliknęłam w odblokowanie pinem, jednak potem opcja czytnika opcja zniknęła całkowicie. Sam system w ogóle nie wykrywa czytnika.
Udało się komuś rozwiązać może to rozwiązać?
Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]