17r 7720 - Problem z rodzielczością. POMOCY

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
cz
czepiel
Posty: 2
Rejestracja: 08 lis 2012, 21:54

17r 7720 - Problem z rodzielczością. POMOCY

Postautor: czepiel » 08 lis 2012, 22:49

Witam wszystkich!
Przejdę od razu do rzeczy- wczoraj przyszedł do mnie kurier z laptopem 17r 7720 o specyfikacji:
Seria Inspiron 17r
Matryca 17,3" 1920x1080
Ekran Matowy
Procesor Core i7 3610QM 2,3
Wielkość dysku HDD 1000GB
Pamięć RAM 8GB
Karta graficzna nVidia GeForce GT 650M

Kombinuję od tamtego czasu, szukam informacji w necie i do tej pory nie mogę ustawić rozdzielczości 1920x1080 zarówno na pulpicie jak i w grach. Bardzo mi zależy na tej rozdzielczości a maksymalną jaką mogę ustawić w opcjach jest 1600x900.

Czy ktokolwiek miał podobny problem? Jak to rozwiązać? Czy myślicie, że mogliby w sklepie podmienić matrycę?

9.11.2012 12:52:
Dostałem właśnie informację od supportu Della, że mam matrycę DISPLAY : 17.3IN HIGH DEFINITION+ (900P), czyli nie taką jaką kupowałem. Co za pech... Skontaktowałem się już ze sprzedawcą.

Myślicie, że Dell wymieniłby matrycę w ramach gwarancji, czy też gwarancja takich cudów nie obejmuje?


ni
niebieskikaloryfer
Dellmania User
Posty: 65
Rejestracja: 25 lis 2011, 07:38

Re: 17r 7720 - Problem z rodzielczością. POMOCY

Postautor: niebieskikaloryfer » 10 lis 2012, 00:57

czepiel pisze:Myślicie, że Dell wymieniłby matrycę w ramach gwarancji, czy też gwarancja takich cudów nie obejmuje?


Krótko. Jesteś debilem.


cz
czepiel
Posty: 2
Rejestracja: 08 lis 2012, 21:54

Re: 17r 7720 - Problem z rodzielczością. POMOCY

Postautor: czepiel » 11 lis 2012, 10:58

Mam do Ciebie jedna prosbe - nie patrz na caly swiat wylacznie ze swojej perspektywy, poniewaz jest to troche egoistyczne. Zobacz sam napisales to w taki sposob jakby odpowiedz byla dla kazdego oczywista - dla mnie nie jest. Mnie w tym momencie wcale nie obchodzi czy jestem debilem czy geniuszem, oczekiwalem tylko fachowej odpowiedzi na poziomie na pytanie. W tym samym czasie mogles napisac tak/nie a terraz twoja odpowiedz mi nic nie dala. W jakim celu w ogole odpowiadales?

Moze ktos bardziej skory do mocy odpowie na moje pytanie: Czy jesli okazalo sie, ze laptop ma gorsza matryce niz powinien to istnieje szansa, ze Dell moglby wymienic ja w ramach gwarancji czy ta sprawe trzeba zalatwiac tylko ze sprzedawca? W ogole zdarzyl sie komus taki przypadek? Zastanawiam sie tez czy mam prawo do zwrotu towaru zakupionego droga internetowa jezeli go rozpakowalem i uzywalem? Bardzo mnie stresuje zaistniala sytuacja, 4000 zl to dla mnie naprawde duzo kasy...


ni
niebieskikaloryfer
Dellmania User
Posty: 65
Rejestracja: 25 lis 2011, 07:38

Re: 17r 7720 - Problem z rodzielczością. POMOCY

Postautor: niebieskikaloryfer » 12 lis 2012, 02:05

Jeżeli moja poprzednia wiadomość nie uświadomiła ci jaka jest odpowiedź to postaram ci się odpowiedzieć "fachowo". Na początek zacznę niestety ponownie od słów że jesteś debilem. A teraz dlaczego nim jesteś:

Kupiłeś laptopa jak to podkreślasz od "sprzedawcy", więc ten "sprzedawca" umieścił na swojej stronie czy gdziekolwiek opis laptopa na który ty-konsument się zdecydowałeś. Po odbiorze i oględzinach laptopa stwierdziłeś, że laptop nie jest zgodny...z....z.....? Już wiesz z czym ? BRAWO z umową ! Czyli teraz nasz mózg musi przetworzyć skomplikowany układ słów "niezgodność towaru z umową" wyszukać co potrzeba z google i wyegzekwować nasz wymarzony sprzęt do dalszego odmóżdżania przy gierkach - bo niestety w innych banalnych sprawach trzeba pisać na forum i oczekiwać prowadzenia za rączkę. Co mamy ? Złóżmy to w całość. Mamy kuriera, czyli kupiłeś komputer przez internet. Stawiam na X-KOM albo Komputronik, a może allegro... jeden chu*. Skoro kupiłeś przez internet to masz "ślad" tego zakupu. Skoro tam jest napisane że ma być taka i taka matryca to tak ma być. Taka była umowa na która masz dowód i szare komórki by się tego domagać. Support della napisał że masz matryce 900p. Czyli nie ma tutaj ŻADNEJ mozliwosci ze byla to pomylka della, bo gdyby tak bylo to dell napisalby ze masz matryce fullHD. Czyli podsumowując - kto się pierdolnął ? Oczywiscie ze sprzedawca. Czy dell ci wymieni na gwarancji ? NIE. DLACZEGO MIAŁBY ?! Skąd takie durne pytanie ? W ramach gwarancji ? Znów google zaprasza sie do przewertowania czym jest gwarancja... Polecam na przyszłość "ogarnięcia" się w życiowych sprawach bo jak widac gierki odmozdzaja...


Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]