Linia telefonicznego wsparcia technicznego dotyczącego problemów ze sprzętem: Podstawowa
pomoc techniczna dostępna jest w godzinach roboczych: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–17:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Tel: 22 579 57 00.
1. Informacje, które należy zebrać przed skontaktowaniem się z Dell:
• kod „Service Tag” i/lub zgłoszenia,
• numer faktury i numer seryjny Produktu objętego wsparciem,
• numer modelu Produktu objętego wsparciem,
• aktualnie używana wersja systemu operacyjnego,
• nazwy producentów i modele używanych urządzeń peryferyjnych (np. modemów),
• opis problemu oraz informacje o wszelkich krokach podjętych do tej pory w celu jego
rozwiązania.
2. Kontakt telefoniczny z przedstawicielem pomocy technicznej
• Usługa jest dostępna pod następującym numerem telefonu
http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/dellcare/pl/contact_us_options?c=pl&l=pl&s=gen&~tab=1. Dzwonić należy z miejsca zapewniającego dostęp do Produktu objętego wsparciem, którego dotyczy zgłoszenie, ponieważ w trakcie rozmowy może być konieczne przekazanie pracownikowi pomocy technicznej dodatkowych informacji. Jeśli Klient telefonuje pod ten numer poza standardowymi godzinami pracy (8:00–17:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), czas oczekiwania może być znacznie dłuższy.
Może też zaistnieć konieczność ustalenia z pracownikiem pomocy technicznej terminu ponownej rozmowy w standardowych godzinach pracy.
• Należy podać pracownikowi pomocy technicznej kod „Service Tag” i inne wymagane
informacje.
• Pracownik pomocy technicznej sprawdzi, jaki poziom pomocy technicznej został zakupiony oraz jaki jest termin wygaśnięcia subskrypcji usług dotyczących Produktu objętego wsparciem.
3. Pomoc w rozwiązywaniu problemów przez telefon
• Konieczne może być podanie informacji o treści i czasie wyświetlenia komunikatów
o błędach, a także poinformowanie pracownika pomocy technicznej o działaniach, które poprzedziły wyświetlenie danego komunikatu o błędzie oraz o podjętych do tej pory krokach.
• Należy podać aktualnie używaną wersję systemu operacyjnego.
• Należy podać nazwy producentów i modele używanych urządzeń peryferyjnych
(np. modemów).
• W celu umożliwienia skutecznego zdiagnozowania problemu rozmowę telefoniczną
z pracownikiem pomocy technicznej podzielono na szereg standardowych etapów.
• Jeśli Klient nie życzy sobie wstępnego rozwiązywania problemów przez telefon lub nie ma takiej możliwości, konieczne jest rozszerzenie usług wsparcia technicznego (w odniesieniu do danego Produktu objętego wsparciem) do pakietu ProSupport i zakupienie opcjonalnej usługi rozwiązywania problemów w siedzibie Klienta. W przypadku gdy konieczne będzie wykonanie usługi na miejscu, pracownik pomocy technicznej przekaże Klientowi dodatkowe instrukcje.
Zanim zadzwonimy na pomoc techniczną DELL.
Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 676
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Kontaktowanie:
Zanim zadzwonimy na pomoc techniczną DELL.
Postautor: DELLMania » 30 lip 2010, 18:02
Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Przejdź do
- Forum DellMania - Informacje ogólne
- Forum komputerowe miłośników marki Dell - Powitanie.
- Działanie Forum komputerowego DellMania
- Nowości ze świata Dell
- Centrum Pomocy Technicznej
- Forum Laptopy - Problemy z: Notebooki Dell / Laptopy Dell
- Laptopy Dell Mini
- Laptopy Dell Inspiron
- Laptopy Dell Studio
- Laptopy Dell XPS
- Laptopy Dell XPS Studio
- Laptopy Dell Vostro
- Laptopy Dell Latitude
- Laptopy Dell Precision
- Forum oprogramowanie - Problemy z Oprogramowaniem
- Laptopy Dell i Windows 11
- Laptopy Dell i Windows 10
- Laptopy Dell i Windows 8/8.1
- Laptopy Dell i Windows 7
- Laptopy Dell i Windows Vista
- Laptopy Dell i Windows XP
- Oprogramowanie użytkowe
- Windows 32 czy 64 Bity
- Forum Dell - Gwarancje
- Forum - Baterie do Laptopów Dell
- Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko
- Forum majsterkowiczów - Dell - Manuale
- Forum Dell - inne akcesoria, komputery Dell, serwery Dell, drukarki Dell
- Forum dyskusyjne - Drobne problemy, z którymi sami możemy sobie dać radę
- Forum dyskusyjne - DellMania
- Opinie o laptopach Dell - forum dyskusyjne
- Zakup laptopa Dell - forum dyskusyjne
- Gry na laptopa - forum dla graczy
- Giełda Ofert sprzętu Dell
- Kupie Laptopa, Kupie serwer , Kupie Dell
- Sprzedam Laptopa, Sprzedam Serwer, Sprzedam Dell
- Reklama na forum Klubu Dell - DellMania
- Forum DellMania - Kosz forum
- Kasowane wątki
- Dell w firmie - forum dyskusyjne
- Telefony Dell - forum teletechniczne
- Tapety Dell
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Ostatnie posty
- Słaba wydajność w laptopie Dell Vostro 3450
- DELL PRECISION M4800 / Brakuje ważnych poprawek (?)
- Vostro 3530
- Serwery VPS, serwery w chmurze
- Dell XPS 15 / 9550 - zmiana klawiatury i palmersta
- Myszka dell ms700
- Problem z DELL XPS 15 9570 - przycinanie
- Dzień dobry
- Inspiron 14 Plus 7420 _ wolna praca
- Skąd pobrać windows 7 OA Profesional
- Pozdrowienia z Kielc
- Problem z wtyczką ładowarki
- Dell Latitude 5401 samorozładowanie baterii na wyłączonym laptopie
- Precision 7520 - problem z dołączeniem SSD na SATA
- Dell Inspiron 5737 i5-4200U zacina przy starcie.
- Płyta główna D7490 i7 8650U DAZ40 LA-F322P
- Problem z kontrolerem iDRAC w PowerEdge R620.
- Dell T5810 EDP Throttling
- Powitanie i nie tylko.
- Instalacja nowego dysku
Statystyki
Użytkownicy online: 1040 :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 1039 gości
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (1289) było online 05 lis 2019, 21:37
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (1289) było online 05 lis 2019, 21:37
Liczba postów: 8814
Liczba tematów: 3057
Liczba użytkowników: 4538
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: ebola1972
Liczba tematów: 3057
Liczba użytkowników: 4538
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: ebola1972
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin