C&R (Collect & Return) lub “Odbiór i zwrot” – podstawowa usługa gwarancyjna, która obejmuje odbiór sprzętu przez kuriera, naprawę w centrum serwisowym Dell i zwrot systemu w ciągu dziesięciu dni roboczych, po zakończeniu diagnozowania problemu za pośrednictwem infolinii, gdy technik Dell stwierdzi i wprowadzi do bazy danych informacje o awarii systemu w zależności od dostępności części. (maksymalnie 30 dni).
Obowiązki klienta
Aby firma Dell mogła wypełnić swoje zobowiązania świadczenia pomocy technicznej, Klient powinien:
• Podać numer seryjny systemu, którego dotyczy zapytanie
• Zapewnić firmie Dell pełny, bezpieczny i szybki dostęp do produktów
• W terminie od 2-5 dni od zgłoszenia problemu, po nieudanej próbie jego rozwiązania przez telefon, powiadomić firmę Dell, jeśli nie będzie obecny w wyznaczonym czasie.
• Zapewnić, aby system się znajdował w łatwo dostępnej lokalizacji a pracownikom nie groziło niebezpieczeństwo.
• Bezpłatnie udostępnić firmie Dell sprzęt i usługi słusznie wymagane przez firmę Dell, potrzebne do odpowiedniego wykonania przez nią usług
• Udostępnić na własny koszt zasoby telekomunikacyjne wymagane przez firmę Dell do wypełnienia zobowiązań oraz do testów, działań diagnostycznych i napraw.
• Utrzymywać pełne kopie bezpieczeństwa oprogramowania i danych zgodnie z najlepszymi zasadami postępowania i w każdej chwili przed zwróceniem się do firmy Dell z prośbą o wykonanie usług.
• Potwierdzić swoją odpowiedzialność za przywrócenie własnych aplikacji po wykonaniu usług.
• Informować firmę Dell o każdym przemieszczeniu systemu.
• Przeprowadzić inne czynności, które mogą być wymagane do jak najlepszego wykonania usługi przez firmę Dell
NBD (Next Business Day) lub Serwis u Klienta – w razie wystąpienia awarii systemu w ramach usługi Serwis u Klienta firmy Dell do klienta wysyłany jest technik serwisowy i zapewniana jest bezpłatna usługa i części.
Wymiana części przez inżyniera – firma Dell w ustalonym terminie (we wskazanym dniu i ramach czasowych) wyśle na miejsce inżyniera serwisowego z częścią zamienną w ciągu od 2 do 5 dni po nieudanej próbie rozwiązania problemu przez telefon. Po przybyciu do Klienta inżynier zainstaluje i przetestuje część zamienną. Inżynier uzyska od klienta potwierdzenie wykonania naprawy.
Wymiana części przez klienta – firma Dell może wysłać bezpośrednio do Klienta nową cześć, którą można z łatwością wymienić za uszkodzoną. Części są określane przez technika firmy Dell podczas diagnozowania problemu. Należą do nich monitory, myszy, klawiatury do komputerów stacjonarnych, baterie do notebooków, zasilacze sieciowe itd.
Usługi serwisowe DELL
Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Usługi serwisowe DELL
Postautor: MarekatDell » 28 maja 2015, 13:46
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Przejdź do
- Forum DellMania - Informacje ogólne
- Forum komputerowe miłośników marki Dell - Powitanie.
- Działanie Forum komputerowego DellMania
- Nowości ze świata Dell
- Centrum Pomocy Technicznej
- Forum Laptopy - Problemy z: Notebooki Dell / Laptopy Dell
- Laptopy Dell Mini
- Laptopy Dell Inspiron
- Laptopy Dell Studio
- Laptopy Dell XPS
- Laptopy Dell XPS Studio
- Laptopy Dell Vostro
- Laptopy Dell Latitude
- Laptopy Dell Precision
- Forum oprogramowanie - Problemy z Oprogramowaniem
- Laptopy Dell i Windows 11
- Laptopy Dell i Windows 10
- Laptopy Dell i Windows 8/8.1
- Laptopy Dell i Windows 7
- Laptopy Dell i Windows Vista
- Laptopy Dell i Windows XP
- Oprogramowanie użytkowe
- Windows 32 czy 64 Bity
- Forum Dell - Gwarancje
- Forum - Baterie do Laptopów Dell
- Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko
- Forum majsterkowiczów - Dell - Manuale
- Forum Dell - inne akcesoria, komputery Dell, serwery Dell, drukarki Dell
- Forum dyskusyjne - Drobne problemy, z którymi sami możemy sobie dać radę
- Forum dyskusyjne - DellMania
- Opinie o laptopach Dell - forum dyskusyjne
- Zakup laptopa Dell - forum dyskusyjne
- Gry na laptopa - forum dla graczy
- Giełda Ofert sprzętu Dell
- Kupie Laptopa, Kupie serwer , Kupie Dell
- Sprzedam Laptopa, Sprzedam Serwer, Sprzedam Dell
- Reklama na forum Klubu Dell - DellMania
- Forum DellMania - Kosz forum
- Kasowane wątki
- Dell w firmie - forum dyskusyjne
- Telefony Dell - forum teletechniczne
- Tapety Dell
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Ostatnie posty
- Słaba wydajność w laptopie Dell Vostro 3450
- DELL PRECISION M4800 / Brakuje ważnych poprawek (?)
- Vostro 3530
- Serwery VPS, serwery w chmurze
- Dell XPS 15 / 9550 - zmiana klawiatury i palmersta
- Myszka dell ms700
- Problem z DELL XPS 15 9570 - przycinanie
- Dzień dobry
- Inspiron 14 Plus 7420 _ wolna praca
- Skąd pobrać windows 7 OA Profesional
- Pozdrowienia z Kielc
- Problem z wtyczką ładowarki
- Dell Latitude 5401 samorozładowanie baterii na wyłączonym laptopie
- Precision 7520 - problem z dołączeniem SSD na SATA
- Dell Inspiron 5737 i5-4200U zacina przy starcie.
- Płyta główna D7490 i7 8650U DAZ40 LA-F322P
- Problem z kontrolerem iDRAC w PowerEdge R620.
- Dell T5810 EDP Throttling
- Powitanie i nie tylko.
- Instalacja nowego dysku
Statystyki
Użytkownicy online: 517 :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 516 gości
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (1289) było online 05 lis 2019, 21:37
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (1289) było online 05 lis 2019, 21:37
Liczba postów: 8814
Liczba tematów: 3057
Liczba użytkowników: 4538
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: ebola1972
Liczba tematów: 3057
Liczba użytkowników: 4538
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: ebola1972
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin