Witam,
Posiadam laptopa Dell 7537 od roku, napotkałem na problem (przynajmniej tak mi się wydaje). Dziś gdy przecierałem laptopa od dołu zauważyłem że brakuje jednej śrubki mocującej, dodam, że nie otwierałem nigdy laptopa i nic przy nim nie ruszałem. Pytanie jest takie: Czy jeśli potrzebowałbym np: naprawy na podstawie gwarancji to czy ten brak tej śrubki może przekreślić tę naprawę ??
Pytanie odnośnie gwarancji
- MarekatDell
- Dell Polska
- Posty: 429
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47
Re: Pytanie odnośnie gwarancji
Witaj.
Jeżeli zostanie brakująca śrubka zgłoszona przed naprawą, w cale nie będzie żadnego problemu.
Jeżeli zostanie brakująca śrubka zgłoszona przed naprawą, w cale nie będzie żadnego problemu.
Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira
#Iwork4Dell
-
Oo
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 lis 2015, 23:58
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]