Gwarancja (format laptopa)

Pytania (i odpowiedzi) odnośnie gwarancji Dell.
Do
Dodek
Posty: 2
Rejestracja: 06 wrz 2011, 16:38

Gwarancja (format laptopa)

Postautor: Dodek » 06 wrz 2011, 16:47

Witam..
Od 2tyg mam problem z moim laptopem (Dell XPS L502x)
Problem polega na tym ze moj komputer gubi pakiety : (Ruter D-Link DI-524)
I zadzwonilem do gosci od rutera i powiedzieli mi ze to komputer.... :(
I zaproponowali format... ale.... jak kupowalem kumputer dokupilem tez gwarancje i dowiedzialem sie ze po formacie gwarancja wygasnie :( no to mili panstwo chcialbym sie upewnic czy to prawda..
Dziekuje za szybkie odp.


du
duszek
Dellmania User
Posty: 160
Rejestracja: 02 lut 2011, 14:11

Re: Gwarancja (format laptopa)

Postautor: duszek » 06 wrz 2011, 18:48

Kupując laptopa miałeś gwarancję od razu (pod warunkiem, że to nowy laptop), więc mamy rozumieć, że dokupiłeś powiększoną gwarancję. Gwarancja nie obejmuje oprogramowania, a jedynie sprzęt. Serwisantów nie obchodzi co jest na komputerze, a jedynie co w środku. Na przyszłość radzę czytać warunki umowy, bo sprzedawcy w sklepach nie znają się na rzeczy, nawet nie wiedzą jak wygląda jaki model laptopa i co ma w środku.


Do
Dodek
Posty: 2
Rejestracja: 06 wrz 2011, 16:38

Re: Gwarancja (format laptopa)

Postautor: Dodek » 06 wrz 2011, 19:37

Ja obstawiam jednak karte sieciowa :( a gwarancje dokupilem internacjonalna poniewaz komputer zostal kupiony we wloszech....


du
duszek
Dellmania User
Posty: 160
Rejestracja: 02 lut 2011, 14:11

Re: Gwarancja (format laptopa)

Postautor: duszek » 07 wrz 2011, 21:04

A Dell nie ma fabrycznie międzynarodowych? To nie zmienia faktu, że gwarancja nie obejmuje oprogramowania.


Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]