Witam..
Od 2tyg mam problem z moim laptopem (Dell XPS L502x)
Problem polega na tym ze moj komputer gubi pakiety : (Ruter D-Link DI-524)
I zadzwonilem do gosci od rutera i powiedzieli mi ze to komputer....
I zaproponowali format... ale.... jak kupowalem kumputer dokupilem tez gwarancje i dowiedzialem sie ze po formacie gwarancja wygasnie no to mili panstwo chcialbym sie upewnic czy to prawda..
Dziekuje za szybkie odp.
Gwarancja (format laptopa)
-
du
- Dellmania User
- Posty: 160
- Rejestracja: 02 lut 2011, 14:11
Re: Gwarancja (format laptopa)
Kupując laptopa miałeś gwarancję od razu (pod warunkiem, że to nowy laptop), więc mamy rozumieć, że dokupiłeś powiększoną gwarancję. Gwarancja nie obejmuje oprogramowania, a jedynie sprzęt. Serwisantów nie obchodzi co jest na komputerze, a jedynie co w środku. Na przyszłość radzę czytać warunki umowy, bo sprzedawcy w sklepach nie znają się na rzeczy, nawet nie wiedzą jak wygląda jaki model laptopa i co ma w środku.
-
Do
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 wrz 2011, 16:38
Re: Gwarancja (format laptopa)
Ja obstawiam jednak karte sieciowa a gwarancje dokupilem internacjonalna poniewaz komputer zostal kupiony we wloszech....
-
du
- Dellmania User
- Posty: 160
- Rejestracja: 02 lut 2011, 14:11
Re: Gwarancja (format laptopa)
A Dell nie ma fabrycznie międzynarodowych? To nie zmienia faktu, że gwarancja nie obejmuje oprogramowania.
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: DELLMania, Google [Bot]