Witam,
zastanawiam się nad zakupieniem Della XPS 15 9560 z outletu z roczną gwarancją NBD. I tutaj pojawia się problem, nie wiem, czy taką gwarnację można przedłużyć. Jeżeli tak, to prosiłbym Was o podanie mi kosztów takiego przedłużenia (nawet orientacyjne koszta będą dla mnie zbawieniem).
Dodatkowo prosiłbym Was o podpowiedź na co mam zwrócić uwagę w przypadku gwarancji u Della, może bawią się w jakieś haczyki?
Pozdrawiam
Dawid
Dell z Outletu - przedłużenie gwarancji.
-
pi
- Dellmania UltraUser
- Posty: 866
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: Dell z Outletu - przedłużenie gwarancji.
Nie ma haczyków. Wejdź na stronę i sprawdź sobie an symulacji zakupu ile kosztuje 3-letnia gwarancja. Kontakt telefoniczny też mają.
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]