Dzisiaj byłem kupić z dziewczyną dla niej laptopa. Pomijam fakt że Pan sprzedawca nie dokońca był rozeznany w temacie nie wiedział jakie obudowy są montowane do kupowanego modelu, jakie płyty dodawane itd. ale nie o to chodzi.
Mianowicie w całym "zamieszaniu" palnął coś że by gwarancja była aktualna trzeba zarejestrować się na stronie della. I tu pojawia się moje pytanie: Prawda? Czy fałsz?
Ps. ile płyt powinno być wraz z laptopem?
Dell i gwarancja
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 676
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Kontaktowanie:
Re: Dell i gwarancja
Dell wystawia gwarancję imienną na użytkowników. Jeśli się kupuje u pośredników - dealerów Dell - należy dokonać transferu gwarancji - przeniesienia własności na użytkownika indywidualnego. Jeśli się tego nie zrobi serwis Dell może odmówić usługi serwisowej.
Przeniesienie gwarancji dla użytkowników indywidualnych Dell:
http://support.euro.dell.com/support/to ... l=pl&s=gen
Przeniesienie własności - w języku angielskim:
http://support.dell.com/support/topics/ ... redirect=1
To powinno wystarczyć aby serwis Dell udzielił nam gwarancji.
Przeniesienie gwarancji dla użytkowników indywidualnych Dell:
http://support.euro.dell.com/support/to ... l=pl&s=gen
Przeniesienie własności - w języku angielskim:
http://support.dell.com/support/topics/ ... redirect=1
To powinno wystarczyć aby serwis Dell udzielił nam gwarancji.
Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]