W tym poście wytłumaczymy co znaczą poszczególne gwarancje. Wielu z Was się o to pyta i chyba czas najwyższy wszystko wytłumaczyć.
1. CAR
To chyba najpowszechniejsza gwarancja wśród użytkowników domowych.
CAR to skrót od (Collect and Return) - najprościej rzecz ujmując - zapakuj, wyślij i
czekaj aż dostaniesz naprawione. W tym schemacie gwarancyjnym, jeśli nasz sprzęt ulegnie uszkodzeniu, pakujemy go w karton (najlepiej oryginalny) a następnie wysyłamy do firmy Dell. Po naprawie Dell odeśle nam sprzęt - wszystko się odbywa oczywiście na koszt Dell, chyba że okaże się że naprawa nie podlega gwarancji - nap zalany laptop itd.
2. NBD
To gwarancja którą tak na prawdę warto mieć. Next Business Day. Oznacza to, że jeśli zgłosimy nasz problem w firmie Dell dzwoniąc na support (pomoc techniczną), to serwisant firmy Dell zjawi się u nas w następnym dniu roboczym - gdziekolwiek byśmy byli ( w Polsce, chyba że mamy wykupioną gwarancję międzynarodową). Był już przypadek że serwis jechał np na molo w Gdyni.
To najbardziej podstawowe i najczęściej używane gwarancje. Jeśli chcecie żeby opisać jakąś inną to napiszcie w poście - uczynimy to.
Opisy gwarancji - co znaczy NBD a co znaczy CAR.
- DELLMania
- Dellmania Admin
- Posty: 676
- Rejestracja: 10 lip 2008, 15:52
- Kontaktowanie:
Opisy gwarancji - co znaczy NBD a co znaczy CAR.
Nie wstyd nie wiedzieć, lecz wstyd nie pragnąć swojej wiedzy uzupełnić.
Obsługa informatyczna firm. IT Company
Obsługa informatyczna firm. IT Company
-
Da
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 mar 2013, 14:26
Re: Opisy gwarancji - co znaczy NBD a co znaczy CAR.
Ja czekam miesiąc na naprawę przy NBD. Po to była kupiona NBD aby w razie problemów szybko je rozwiązać, a jak przyszło co do czego to na infolinii siedzi chyba Czech (sądząc po nazwisku) który po polsku mówi kiepsko i kiepsko rozumie, a sama sprawa rozwiązania problemu się ciągnie już miesiąc. Dodzwonienie się na infolinię też jest irytujące bo się czeka 20-30 minut aż będzie wolny konsultant. Obawiam się że NBD było na pokaz na samym początku, a teraz jakość serwisu jest beznadziejna. Jeśli chłopaki z DELLa by zaprzeczali to niech się wytłumaczą z service tag: B4TQZP1
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika