Wymiana Dysku Twardego - czy traci się gwarancję?

Każdy z nas przeżył choć raz spotkanie z serwisem producenta sprzętu. Jakie są Wasze doświadczenia w relacjach z serwisem Dell?
Macie swoje opinie o serwisach laptopów, komputerów, serwerów Dell - piszcie. Jeśli nie wiecie czego możecie się spodziewać po serwisie lub jakie są procedury serwisowe - pytajcie.
sh
shishka
Posty: 2
Rejestracja: 16 paź 2014, 08:12

Wymiana Dysku Twardego - czy traci się gwarancję?

Postautor: shishka » 16 paź 2014, 08:14

Witam

Czy jeżeli samoczynnie dokonam wymiany dysku twardego w moim laptopie, to czy tracę tym samym gwarancję?


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: Wymiana Dysku Twardego - czy traci się gwarancję?

Postautor: MarekatDell » 16 paź 2014, 10:45

Witam,

Wszystko zależy od posiadanego przez Ciebie modelu laptopa.
W laptopach z łatwym dostępem do dysku, nie stracisz gwarancji podczas jego wymiany. Twój dysk jednakże nie będzie serwisowany przez producenta, więc w przypadku problemów ze sprzętem, będziesz go musiał wysłać na serwis w oryginalnej konfiguracji.

Pozdrawiam.


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Forum serwisowe - Serwis Dell i nie tylko”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]