Problem z tworzeniem partycji.

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
re
redgar
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2015, 04:52

Problem z tworzeniem partycji.

Postautor: redgar » 26 sty 2015, 05:02

Witam, to pierwszy post na tym forum. Kupiłem niedawno laptopa Dell Inspiron Model #: i5547.Mam dysk 1 Tb. Nie wiem czy to ważne, ale kupiłem go Kanadzie. Po załączeniu okazało się, że mam tylko jedną partycje tam ok. 920 gb. Co prawda jestem technikiem informatykiem, ale mam problem z podziałem dysku na partycje. Chciałem zmniejszyć tą partycje, zostawić sobie na system powiedzmy 30 gb, i stworzyć kolejną gdzie przydziele sobie resztę miejsca. Problem w tym, że partycje mogę zmniejszyć i zostaje mi miejsce nieprzydzielone, z którym nic nie mogę zrobić. Mam to samo jak korzystam z systemowego programu jak i z EaseUS Partition Master.Normalnie tworzyłem już setki partycji i nie spotkałem się z takim problemem. Denerwuje mnie ta jedna partycja. Szukałem w internecie, ale nie znalazłem rozwiązania. Już nawet wchodziłem na konto administratora i dalej nic. Może mi ktoś pomóc co z tym zrobić? Dodaje screenshot z tym problemem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: Problem z tworzeniem partycji.

Postautor: Karoolcia » 26 sty 2015, 22:26

Wydaje mi się, że ta nieprzypisana partycja (ta z 791GB) miała być pewnie podpięta do C: OS. Wszystkie inne są dobre, nie wiem sama czemu sama się odpięła. Być może ktoś próbował tworzyć partycję osobno jednak mu się nie udało, no chyba że sam dysk podczas instalacji sam taką partycję utworzył. Nie da rady podpiąć pod C? Ewentualnie z niej utworzyć partycję?
Być może lepiej będzie dysk sformatować?


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
re
redgar
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2015, 04:52