Inspiron 15 3537 - problem z wyłączaniem, WIN 8,1

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
se
seska
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2014, 22:57

Inspiron 15 3537 - problem z wyłączaniem, WIN 8,1

Postautor: seska » 18 sie 2014, 23:52

Witam,
przepraszam z góry co wrażliwszych i proszę o nie bicie mnie, naprawdę szukałam pomocy w różnych wątkach i pytałam Google. Niestety, nie jestem informatykiem, moja wiedza komputerowa ogranicza się do kilku sztuczek, ale nie porwałabym się na pisanie programu ;)

Mój problem jest następujący.
Posiadam od tygodnia model Inspiron 15 3537, najważniejsze dane (specyfikacja ze strony): INSPIRON 15 (3537) BTX BASE, 4TH GENERATION INTEL CORE I7-4500U PROCE, 8GB 2 DIMM (2X4GB) DDR3L 1600MHZ, 1TB 5400RPM SATA HARD DRIVE, AMD RADEON(TM) HD 8850M 2GB GDDR5, DELL WIRELESS-N 1705 @ 2.4GHZ + BLUETOOT. Podaję najważniejsze cyferki, nie wiem czy w wystarczającej ilości.

W ciągu tego tygodnia prawie codziennie robiły się wszystkie updejty. Komp chodził ok, nie było problemów. Bodajże w czwartek pojawiła się informacja o możliwej aktualizacji do WIN 8,1. Klikałam co trzeba, system się zaktualizował. Nie wiem, czy od razu pojawił się obecny problem, czy było to chwilę później; nie zwróciłam uwagi, bo zajęta była weekendowym wyjazdem i nie przykładałam większej do tego faktu, kiedy pojawił się problem z wyłączaniem? - bo taki teraz mam.

Komputer uruchamia się w miarę normalnie (nie wiem, jak szybko powinien wystartować, stopera nigdy nie używałam ;)). Niestety, problem mam z wyłączaniem. Gdy zamknę klapę, pojawia się czarny ekran, ale kontrolki nadal świecą, a nie mruga jedna - tak jak powinno być przy uśpieniu. Po otwarciu nie ma opcji, żeby komp ruszył do pracy :( To samo mam z wyłączaniem (lub hibernacją, gdy nie zamknę klapy, ale komp dłużej chodzi) - gdy wyłączam go, wygasa ekran, kontrolki dalej świecą i nic się nie dzieje. Muszę brutalnie potraktować go przyciskiem powera, bo inaczej nie chce się wyłączyć :?