7537 WIN 8.1. Zaciął się po aktualizacji Dell Backup & Reco.

Problemy związane z: Laptop Dell Inspiron
ki
kiwek0
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2014, 18:44

7537 WIN 8.1. Zaciął się po aktualizacji Dell Backup & Reco.

Postautor: kiwek0 » 10 wrz 2014, 18:52

Witam,

jestem nowym użytkownikiem forum, więc proszę o wyrozumiałość.

Od tygodnia posiadam laptop Dell Inspiron 7537 z ekranem dotykowym. Fabrycznie miałem Windows 8, ale aktualizowałem do 8.1. Przedwczoraj wyskoczyło mi powiadomienie o konieczności aktualizacji programu Dell Backup and Recovery. Więc ją przeprowadziłem, ale nie udało się jej zakończyć, ponieważ na ekranie komputera wyświetla się niebieskie tło, przycisk anuluj, ale nic nie działa, bo komputer się zaciął. Restart i wyłączenie nic nie pomagają.

Proszę pilnie o pomoc, bo może będę musiał zwrócić laptopa.

Pozdrawiam


Ka
Karoolcia
Dellmania SuperUser
Posty: 262
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:20

Re: 7537 WIN 8.1. Zaciął się po aktualizacji Dell Backup & R

Postautor: Karoolcia » 10 wrz 2014, 20:30

Witaj. Najlepiej by było gdybyś napisał do pomocy technicznej w tej sprawie bo nie wiadomo co z tym zrobić... Być może będziesz musiał powrócić do ustawień fabrycznych, może wtedy by wrócił do normy ten program :)


Dell Inspiron 15 3537, 15", Intel Core i7-4500U CPU 1,8 - 3GHz, Windows 8.1 64bit, 8GB RAM, pojemność dysku 1TB, grafika AMD Radeon HD 8850M + Intel HD Graphics 4400.
ki
kiwek0
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2014, 18:44

Re: 7537 WIN 8.1. Zaciął się po aktualizacji Dell Backup & R

Postautor: kiwek0 » 10 wrz 2014, 21:33

Dziękuję :) Zadzwonię jutro na infolinię i dam znać, co z tego wyszło. Na ten moment nie jestem w stanie wrócić do ustawień fabrycznych, ale może mi z tym pomogą.


Awatar użytkownika
MarekatDell
Dell Polska
Posty: 429
Rejestracja: 12 wrz 2013, 08:47

Re: 7537 WIN 8.1. Zaciął się po aktualizacji Dell Backup & R

Postautor: MarekatDell » 13 wrz 2014, 17:44

Jeśli do tej pory nie skontaktowałeś się z telefonicznym wsparciem technicznym, to zapraszam do przesłania tutaj informacji dotyczącej wyświetlanego kodu błędu STOP i odłączenia wszystkich urządzeń peryferyjnych. Próbowałeś przywrócić system do ustawień fabrycznych za pomocą zaawansowanych opcji rozruchu (F8) ?


Pomoc techniczna online: http://dell.to/1hSq20B | Stan zamówienia: http://dell.to/1lHzKc0 |
Infolinia: 022 5795 700 | Formularz e-mail: http://dell.to/1p6GM6l | Aplikacja SupportAssist: http://dell.to/1tEnira

#Iwork4Dell

Wróć do „Laptopy Dell Inspiron”

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]